Ti z vás, kteří si už prošli demo chystaného Final Fantasy VII Remake, jistě ví, jak velkou cestu od původního titulu hra ušla. Skvělá grafika, plynulý soubojový systém, nádherná hudba a epický příběh se současným poselstvím. Tak se nám hra prezentovala. Až teď se však ukazuje, o jak propracovaný titul půjde. FFVII Remake nebude jen dalším odfláknutým remakem, ale zcela unikátním zážitkem, který staví na základech nastavených předlohou. Podobně jako remake Shadow of the Colossus či trilogie Crash Bandicoot tak bude i sedmá Final Fantasy obsahovat mnoho nového.

Dojde tak k rozšíření některých lokací, které budou obohaceny o nová místa k průzkumu. O tom v prvním ze série dokumentů mapujících vývoj remaku promluvil Tetsuya Nomura, který konkrétně zmiňuje expanzi města Midgar – metropole rozdělené na slumy a výše položenou sekci privilegovaných občanů. Právě horní část města podle Nomury originál nijak zvlášť nevyužil, což chce změnit pomocí remaku. Proto bychom se už v dřívějších částech hry mohli podívat do dosud neviděných částí Midgaru.

Což ale neznamená, že by se z Final Fantasy VII stala open-world hra. Pořád se bude držet spíše uzavřenějších levelů, které však byly pro potřeby remaku značně rozšířeny. Designérka Takako Miyake pak dodává, že herní prostředí nebude jen rozlehlejší, ale i mnohem živější.

Final Fantasy VII Remake k nám dorazí už 10. 4. Hru si ale prozatím budeme moci zahrát exkluzivně jen na PS4, kde zůstane až do dubna příštího roku.