Možná by vás překvapilo, jak velké množství peněz se v Robloxu otáčí. Za minulý rok měla Roblox Corporation tržby téměř dvě miliardy dolarů. Firmy však stále hledají nové způsoby, jak dosáhnout ještě vyšších zisků.

Jednou z možností by mohla být chystaná novinka pro příští rok. Jedná se o 3D reklamy, které se budou objevovat přímo ve hře. Podle Robloxu jde o snadno identifikovatelnou a pro hru přirozenou propagaci jiných produktů. Vývojářům má nabídnout nové příležitosti, jak dosáhnout větších zisků a značky dostanou další možnost, jak se efektivně zviditelnit.

Roblox ale nezůstává jedinou platformou, která chce reklamy přímo ve hře zavést. Microsoft i Sony už si nějakou dobu pohrávají s myšlenkou implementace této propagace do free-to-play titulů. Insideři tvrdí, že na konzolích Xbox a PlayStation se podobné reklamy mohou objevit ještě koncem letošního roku.