Řada veteránů odešla z Blizzardu, kde pracovala na značkách StarCraft a Warcraft, z důvodu, že společnost neměla zájem o real-time strategie. Tak založili Frost Giant Studios a připravují vysněnou RTSku. Tou je dnes představený titul Stormgate, který kombinuje futuristické sci-fi a fantasy prvky.

Stormgate je vytvářeno na Unreal Enginu 5 a bude zdarma. Tvůrci přinesou plnohodnotnou příběhovou kampaň, hodnocené zápasy jeden na jednoho, týmové zápasy tři na tři s unikátními podmínkami vítězství, nástroje pro diváky a editor pro vytvoření vlastních misí a miniher. Můžete například nakreslit terén, vytvářet skripty, upravovat jednotky a vydávat vlastní mapy pro celou komunitu.

Cílem je vytvořit přívětivější RTS. Příběh se točí kolem postapokalyptické Země stovky let v budoucnosti po katastrofální válce způsobené frakcí Infernals. Mimozemská rasa, která se jeví jako démonická, se vynořila ze spících Stormgates během silných slunečních bouří. Lidská rasa se bránila, ale konflikt zanechal svět zdecimovaný.

„Plně hratelní démoničtí pekelníci se vracejí, aby znovu rozpoutali spoušť, a obránci Země musí sebrat odvahu – a nasednout do svých dvacetimetrových mechů – a zachránit svět. Je na vás, abyste si vybrali stranu, sklidili suroviny, vybudovali základnu a veleli mocným armádám, které rozhodnou o výsledku,“ dodává tisková zpráva.

Slibováno je více frakcí (nejen dvě) a rozhodně žádné pay-to-win, žádné NFT a žádné loot booxy! Ptáte se, jak budou tvůrci vydělávat? Chtějí prodávat kosmetické věci.

Pokud vás Stormgate zaujal, můžete se zaregistrovat do bety. Ta proběhne někdy v roce 2023 na PC.

HLAVNÍ ČLENOVÉ Frost Giant Studios

  • Tim Morten (Production Director & CEO) - dříve Production Director u StarCraft II a C&C: Generals 2.
  • Tim Campbell (Game Director & President) - dříve Game Director u Wasteland 3 a Lead Campaign Designer u Warcraft III: The Frozen Throne.
  • Cara LaForge (Business Operations Lead) - dříve Senior Program Manager pro Blizzard Esports.
  • Jesse Brophy (Art Director) - dříve Lead Artist u StarCraft II a Principal Artist u Diablo IV.
  • Ryan Schutter (Lead UX Designer) - dříve Lead Designer u StarCraft II, tvůrce GameHeart.
  • Kevin Dong (Lead Co-op Designer) - dříve Lead Co-Op Designer u StarCraft II, manažer Team Liquid.
  • Joseph Shunk (Lead Client Engineer) - dříve Gameplay Engineer u StarCraft II a Warcraft III: Reforged.
  • Austin Hudelson (Lead Server Engineer) - dříve Server Engineer u StarCraft II.
  • Micky Neilson (Writer, External) - dříve Publishing Lead a Senior Writer u Blizzardu