Po několika odkladech se rychle blíží datum vydání očekávaného akčního RPG titulu Cyberpunk 2077. Tvůrci oblíbeného Zaklínače chystají svůj dosud největší projekt a chtějí ho všem hráčům doručit 19. 11. letošního roku ve verzích pro PC, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 a Xbox Series X/S – na všech platformách s českými titulky. Přes tenhle termín nejede vlak, žádný odklad už nepřichází v úvahu, a tak v CD Projektu RED zavládl stres a vedení nařídilo přesčasy.

Vývojáři chodí do práce šest dnů v týdnu. Dříve byly přesčasy dobrovolné, nyní jsou povinné pro všechny zaměstnance. V e-mailu jim to sdělil šéf Adam Badowski, který se měl omluvit za porušení slibu. Před časem totiž slíbil, že k žádným nuceným přesčasům nedojde.

S informací přišel známý novinář Jason Schreier ze serveru Bloomberg. Před pár hodinami vše potvrdil sám Badowski. Podle jeho slov šlo o jedno z nejtěžších rozhodnutí, ale díky němu budou schopni vydat Cyberpunk 2077 v kvalitě, na kterou budou moci být všichni hrdí.

Vývojáře čeká posledních šest týdnů. Ty budou velmi náročné. Dle Badowskiho většina lidí v týmu chápe okolnosti - zejména, když byla hra odeslána k certifikaci do Sony a Microsoftu. Šéf CD Projektu RED všem zaměstnancům slíbil odměny za další odpracované hodiny. Vedení se rozhodlo rozdělit 10 procent ze zisku za celý letošní rok mezi členy týmu.

Podle Jasona Schreiera mají někteří zaměstnanci pracovat v noci a o víkendech déle než rok. To šéf CD Projektu RED v prohlášení nepotvrdil. Nicméně, crunch není na konci vývoje her nic neobvyklého, bohužel.