Před týdnem mohli fanoušci Telltale Games a epizodické adventury The Wolf Among Us slavit. Zkrachovalé studio se vrátilo mezi živé a ve spolupráci s AdHoc Studio, které založili bývalí zaměstnanci Telltal Games, připravuje pokračování příběhu Bigbyho Wolfa. V rámci The Game Awards 2019 jsme se dočkali krátkého, nic neříkající teaseru a ujištění, že hra vyjde v nespecifikovaném termínu na PC a konzole.

Dnes přicházíme s dalšími informacemi, které se dozvěděl USGamer. Původní vývojáři se rozhodli nepoužít technologie, na kterých byla tato populární epizodická adventura postavena v roce 2013. Místo Telltale Tool si vybrali Unreal Engine. Pravděpodobně to bude i z důvodu exkluzivity pro Epic Games Store.

To rovněž znamená, že vše, co bylo vytvořeno ještě za dob starých Telltale Games bylo vhozeno do koše a vývoj začal od nuly.

Přechod na jiný engine si mohli tvůrci dovolit z důvodu kompletního restartu vývoje hry. Odklon od Telltale Tool není překvapením. Podle dostupných informací nebyla tato technologie moc přátelská k vývojářům a oni museli překonávat nejrůznější problémy. I kvůli tomu Telltale před svým krachem mělo přecházet na Unity engine.

Hlavními vývojáři The Wolf Among Us 2 je AdHoc Studio, kterému staronové Telltale Games pomáhá. Na palubě jsou mj. hlavní designéři Nick Herman a Dennis Lenart, hlavní scénárista Pierre Shorette i nejdůležitější herci jako Adam Harrington (Bigby) a Erin Yvette (Snow White).