The Callisto Protocol si zahrajeme až koncem letošního roku. To ale nebrání autorům, abychom se o novém survival hororu Glena Schofielda, tvůrce původního Dead Space, dozvěděli nové informace.

Šéf studia Striking Distance pro britský Eurogamer prozradil, že chystaná hra bude mnohem brutálně než Dead Space a hráči se mohou těšit na spoustu krve a usekaných končetin.

„Jsou tam opravdu děsivé momenty. Máme gore engine – vytvořili jsme gore technologii. Je to hodně renderování a postavy jsou rozbité na kousky, rozřezané na kousky, vidíte trčet kosti a tak dále,“ říká Schofield.

Ve srovnání s Dead Space je technologie oddělování částí těla pokročilejší a jednotlivé animace byly aplikovány na všechny postavy. Když jsme u nich, tak z rozhovoru pro Game Informer jsme se zase dozvěděli, že ve hře bude 10 nebo 11 různých typů nepřátel.

Bohužel budou zklamáni hráči, co se těšili na souboje ve vesmíru. Ty v The Callisto Protocol nebudou, některé sekvence se sice budou odehrávat mimo vězení, ale nezahrnou boj.

The Callisto Protocol vyjde 2. 12. letošního roku na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4 a Xbox One.