Nebývalé ticho před vydáním Kena: Bridge of Spirits přerušil hlavní animátor Hunter Schmidt, aby se s námi podělil o to, jak se zrodila hlavní hrdinka Kena.

Mladá průvodkyně duší Kena cestuje do opuštěné vesnice a hledá posvátnou svatyni, kde musí pomoci uvězněným bloudícím duchům.

Autorem originálního návrhu Keny je Wanchana „Vic“ Intrasombat. Na něm hlavní hrdinka vypadá docela mladě.

„První náčrty představovaly velmi mladou dívku. Jak se vyvíjela mechanika a příběh, uvědomili jsme si, že musí být velmi zkušená a že její práce duchovního průvodce bude vyžadovat, aby při pomoci ostatním postavám v příběhu využila více životních zkušeností. Postupně se stávala starší a znalejší,“ vypráví Schmidt.

3D verzi nejprve vytvořil Rodrigo Gonçalves, který ve spolupráci s Carlosem Ortegou pokračoval ve zdokonalování 3D modelu, až dosáhli současné podoby Keny. Poté následovalo vyladění mnoha detailů, od rysů až po jednotlivé prvky jako jsou řasy a výrazy, což jsou vlastnosti, na které chtělo studio Ambel Lab klást důraz při animacích.

Další detaily přináší představitelka Keny, Dewa Ayu Dewi Larassant. Dabérka se rozpovídala o hlavní postavě a prozradila, že je vším možným, nejen dámou v nesnázích. Kena se nebojí bojovat a umí provádět těžké a lehké útoky, stejně tak protiútoky a pochopitelně se bránit. V průběhu boje využívá schopnost proměnit svou hůl v luk.

Larassant ještě prozradila, že Kena má jizvu. Bohužel nepřidala žádné další informace. Pravděpodobně jde o důležitou součást příběhu.

Kena: Bridge of Spirits vyjde 21. 9. tohoto roku na PC, PlayStation 5 a PlayStation 4.