Během vývoje her se často stane něco, o čem se nikdo mimo společnost nedozví. Dnes tu máme perličku z vývoje prvního dílu Assassin's Creed. Charles Randall se o víkendu na Twitteru podělil o zajímavý příběh.

První díl Assassin's Creed si hráči i novináři zamilovali díky historickému odkazu, detailům a zajímavému příběhu. Hůře na tom byl repetitivní obsah a zdánlivě nekonečné vedlejší aktivity. Ty přitom ve hře původně vůbec nebyly. Bývalý programátor Ubisoftu, Charles Randall, prozradil, že vedlejší úkoly přidali poté, co si Assassin's Creed zahrál syn generálního ředitele Ubisoftu. Dítko se podle Randalla ve hře nudilo a podle jeho slov nebylo ve hře co dělat.

Názor dítěte se k vývojářům dostal pět dnů před odesláním hry do lisoven. Následovalo nařízení přidat do hry vedlejší úkoly. Randall souhlasil a zavřel se do konferenční místnosti v nejvyšším patře studia Ubisoft Montreal s dalšími pěti lidmi, aby během pěti dnů stihli obsah připravit. Šlo o šibeniční termín, který museli dodržet. Proto pracovali ve dne v noci.

Dá se říct, že se týmu za pět dnů podařilo vytvořil solidní obsah, ve kterém nebylo ani moc chyb. Výjimku tvoří chyba související s jedním templářem, který bránil v zisku achievementu.

Netradiční příběh z vývoje Assassin's Creed se přes víkend rychle začal šířit internetem. Randall po sérii tweetu zveřejnil další. V něm upřesnil, že neví, zda důvodem k přidání vedlejších misí byla reakce syna šéfa Ubisoftu a že ani neví, zda v té době měl generální ředitel Ubisoftu dítě. Nařízení o přidání obsahu přišlo od jeho nadřízených a on s ním souhlasil. Poté si Randall nastavil účet jako soukromý.

Vypadá to, že Randall prozradil něco, co neměl. To se občas stává. Snad z toho nebude mít problémy.