Popularita VR titulů je výrazně menší než u ostatních her, což je způsobeno tím, že virtuální realita zatím nepatří mezi nejrozšířenější. Další důvod je, že většina her působí spíše jako hratelné demo, než plnohodnotná hra. I zde se však najdou výjimky.

Jednou z nich je Superhot, jedná se o vcelku inovativní střílečku, kde se čas hýbe jen tehdy, kdy se hýbete vy... Hra vyšla ve dvou verzích, a to v klasické verzi už v roce 2016 a pak nově ve VR v roce 2017. Podle Calluma Underwooda, VR konzultanta a ředitele speciálních projektů v týmu Superhot, hra vydělala v poslední dnech minulého roku více než dva miliony dolarů.

Na první pohled může dost zarazit, že po takové době od vydání hra vydělala za 7 dní tolik peněz. Avšak lze předpokládat, že za to mohou Vánoční a výprodejové slevy nejen hry, ale především VR setů, které se stávají za poslední dobu více dostupné. Taktéž zájem o VR je větší, částečně tomu tak může být i díky očekávanému Half-Life: Alyx. Uvidíme tedy, co VR dokáže v roce 2020.