Na konci minulého roku představilo české studio Nepos Games klasickou izometrickou budovatelskou strategii Nebuchadnezzar, která hráče zavede do starověké Mezopotámie. Projekt je inspirován kultovními strategiemi jako Caesar a Pharaoh. Pokud vás zaujal, tak mám dobrou zprávu. Nebuchadnezzar vyjde už za pár měsíců.

Nebuchadnezzar si budete moci zahrát na PC od 17. 2. nadcházejícího roku. PC verze se bude prodávat přes Steam a nebudou chybět české titulky. Systémové požadavky odhaleny zatím nebyly. Podívat se ale můžete na nový trailer (nahoře) a přečíst si popis hry.

„Nebuchadnezzar je klasická izometrická budovatelská strategie umožňující prožít historii a kulturu starověké Mezopotámie. Během kampaně se hráč ujme správy mnoha významných a historický měst včetně mnoha nádherných monumentů,“ uvádí popisek hry.

„Hráčovým úkolem je zajistit produkci surovin a jejich logistiku od těžby a zemědělství až po finální výrobky sloužící obyvatelům města. K optimalizaci chodu města má hráč k dispozici mnoho nástrojů. Zároveň má maximální přehled o potenciálních problémech, které tak může řešit nebo jim předcházet. Hra je přístupná nováčkům žánru i je výzvou pro zkušené stratégy toužící po maximální efektivitě.

Hra obsahuje hlavní kampaň s 16 historickými misemi, které pokrývají původní osídlování dané oblasti až po dobytí Babylonu Peršany v 6. století př. n. l. Každá mise pokrývá důležitou etapu historie Mezopotámie a k jejímu splnění hráč musí splnit rozličné úkoly včetně budování historických monumentů významných pro danou oblast a období.

Přečtěte si také: Battle Royale režim v Age of Empires II: Definitive Edition

Během kampaně bude hráč stavět komplexní monumenty. A nejen stavět, ale také navrhovat, protože díky in-game editoru monumentů má hráč nad vzhledem všech monumentů plnou kontrolou, a to od návrhu stavby přes barevné ladění až po finální detaily - vše podle hráčových představ. Budeš se držet historie nebo přijdeš s úplně novým stylem? Je to jen na tobě.

Hra je již od svých základů navrhována a designovaná pro plnou podporu modů. Moder bude schopen vytvářet vlastní budovy, zboží, monumenty nebo i celé mise a kampaně. Všechny konfigurační soubory jsou psané v přehledném jazyce Lua. Samozřejmostí je plná podpora pro lokalizaci modů. Nebude tedy problém vytvořit mód s více jazyky nebo dodání dalšího jazyku později. To samozřejmě platí i pro základní hru.“