Star Wars: Squadrons je vcelku zajímavá hra adaptující část tohoto velkého kultovního univerza. A i v samotných hodnoceních si stojí dost obstojně. U hry tohoto typu byste čekali nějaké rozšíření obsahu do budoucna. Na to nám ale EA řeklo ne!

Žádná rozšíření, nová příběhová kampaň, mapy, lodě, prostě nic. Vývojáři z Motion Studios se prostě rozhodli, že to, za co si platíte svých 40 eur, je finální produkt, který by vám měl zaručit ten nejlepší zážitek. To jim rozhodně neberu. A dost souhlasím s tím, že za hru bychom měli zaplatit jednou a obdržet tak kompletní zážitek. Do toho samozřejmě nepočítám rozšíření, která do některých her přibývají s odstupem času. Ta jsou zcela v pořádku, jelikož nám nabídnou další skvělý čas strávený ve hře, kterou jsme si oblíbili. Avšak ten nešvar přidávání mikrotransakcí do singleplayerových her nechápu a rozhodně by tu neměl být. Že ano, vývojáři z Ubisoftu?

Ale občas se najdou i nějaké tituly, do kterých by se hodilo čas od času něco přidat. A takovým typem je zrovna Star Wars: Squadrons. Jedná se totiž o multiplayer, kde se s ostatními střetnete ve vesmírných bitvách. Je tu sice i nějaká kampaň, kterou si můžete projít. Ale co si budeme podívat, ten mulťák je tu tím hlavním tahounem. Takže mi to ze strany Motive Studios přijde jakožto promarněná příležitost, nepřidávat do hry v budoucnu nějaké novinky.

Přečtěte si také: Electronic Arts propouští, ruší Star Wars střílečku a uzavřelo studio Battlefieldu

Bohužel Ian Fraizer a jeho společníci mají s hrou jiné plány. Ještě k tomu takové, které hru nejspíš odsoudí k zániku po pár měsících. Sice ve svém prohlášení řekl „nikdy neříkej nikdy“, ale podle zbytku odpovědi je jasné, že bychom s novinkami neměli moc počítat. Takže poprosím o nějaká ta Fka, jelikož jsme se zase dočkali celkem slušné hry ze Star Wars univerza, která skončí v zapomnění kvůli nulovému zájmu ze strany EA a Motion Studios.

Star Wars: Squadrons vyšlo na začátku tohoto měsíce pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.