Když EA demonstrovalo nové demo pro Star Wars Jedi: Fallen Order a byl představen zejména soubojový systém, napadla mě otázka, zda-li se to minimálně nepodobá jarnímu počinu Sekiro: Shadows Die Twice od From Software. A ona je to vlastně pravda, jak vysvětlil pro Game Informer Jason De Heras, designér soubojů. Když vykrytí nepřítelova útoku perfektně načasujete, naskytne se vám možnost vyřídit jej během následujícího útoku.

To však není jediné, díky čemuž se Jedi: Fallen Order nejeví jako obyčejná mlátička, ve které budete mačkat jedno dvě tlačítka, a máte vyhráno. Kromě jednoduchých nepřátel, se kterými byste si měli hravě poradit, protože nevyvinou dvakrát velký odpor, se setkáte i typy, jež budou moci vaše útoky blokovat. Při dostatečném úsilí jim ale energie na obranu vašich útoků dojde, načež je budete moci zabít. Komu by tzv. Rambo styl boje nesedl, vždy může uskočit a útočit s větší opatrností.

Jak na tom bude používání Síly? Tým během vývoje přišel na to, že si hráči zvykli na to nechat Sílu dobít a následně nepřátele dostat pod palbu spellů, takže přišel s klasickým systémem: v určitou chvíli se vám Síla nebude dobíjet, ale můžete ji částečně získat zpátky, když budete v boji dostatečně ofensivní. Poté se vám kousek vrátí podle toho, co jste provedli nebo koho jste zabili. 

Realisticky se přistupuje i k tomu, že nebudete muset nepřítele trefit tucetkrát, aby padl. Síla světelného meče je jasně daná. Nebude vám stačit jedna rána, ale rozmezí počtu úderů se má pohybovat v zábavné rovině.