Sony se při vývoji exkluzivit nespoléhá pouze na svá studia, ale také na externí týmy, s kterými navazuje spolupráci. Tento vztah se před akvizicí osvědčil v případě Insomniac Games (Spider-Man, Ratchet & Clank), Bluepoint Games (Dark Souls remake) nebo Housemarque (Returnal). Další na řadě může být studio Ballistic Moon, které připravuje dosud nespecifikovaný titul využívající Unreal Engine 5.

Projekt je označován jako velký, je v rané fázi a má být emotivní. Spolupráci nepotvrdilo studio, to uvádí spojení s předním světovým vydavatelem, nýbrž herec pro motion capture. Snímal pohyby pro dvě postavy pod vedením Joshua Archera, jenž režíroval motion capture pro hry jako Until Dawn a Horizon Zero Dawn.

Studio Ballistic Moon v roce 2019 založili veteráni z oboru Neil McEwan, Chris Lamb a Duncan Kershaw. Ewan dříve pracoval na titulech jako House of the Dead: Overkill a Syndicate, Lamb má v životopise Until Dawn a Until Dawn: Rush of Blood a Kershaw zase různé tituly od Heavy Rain a Sleeping Dogs až po Disney Pixar Finding Nemo a Harry Potter and the Sorcerer's Stone.

Ballistic Moon má zaměstnávat 35-40 lidí a někteří jeho vývojáři v minulosti se Sony spolupracovali, když studio Supermassive Games chystalo právě Until Dawn.