Po nedávném úniku gameplay záběrů z technického testu se Ubisoft připravuje na znovu představení pirátské hry Skull and Bones, která původně měla být rozšířením Assassin’s Creed IV: Black Flag. Po šesti letech problémového vývoje ve studiu Ubisoft Singapore půjde o plnohodnotný zážitek s námořními bitvami, hledáním pokladů i zápolením na souši.

Ubisoft na únik zareagoval krátkým teaserem na sociálních sítích, kde vzkázal, že brzy se dočkáme více informací. Novinářům potom řekl, že záznam byl pořízen z rané verze a neodráží kvalitu a vlastnosti finální hry.

Podle zdrojů Kotaku má Skull and Bones dorazit během letošního podzimu. Původně Ubisoft chtěl stihnout jaro, poté léto a nyní září. Tlak na vývojáře má být velký z důvodu toho, že vývoj stál přes 200 milionů dolarů a stále roste. Už dříve jsme slyšeli, že nebýt dohody se singapurskou vládou, tak by Skull and Bones bylo po prvních problémech zrušeno.