Chystané placené rozšíření Project_Hel pro kyberpunkovou parkourovou hru Ghostrunner mělo vyjít příští týden. Vývojářský tým ale oznámil, že musí vydání odložit na 3. 3. Jako důvod bylo uvedeno, že je třeba se zaměřit na „zdraví a bezpečnost“ týmu a provést „hodnotná vylepšení“.

I když o důvodech zpoždění můžeme jen spekulovat, uvést důvod „zdraví a bezpečnost“ je často zkratka, jak se vyhnout kontroverznímu tématu herních studií. Ta tlačí své zaměstnance k práci přesčas a víkendům, aby hru dokončili včas. Což vede k syndromu vyhoření, špatnému duševnímu zdraví, a dokonce i propouštění.

Něco podobného už bylo zdokumentováno v mnoha velkých studiích. Od vývojářů Metroid Prime z Retro Studios až po Epic Games u Fortnite. Polští All In! Games pravděpodobně odkládají rozšíření pro Ghostrunner proto, aby nemuseli své zaměstnance tlačit k stihnutí původního lednového termínu. Ale opravdu jde jen čistě o spekulaci.

Project_Hel vás postaví do role Hel, jednoho z nejzáludnějších bossů původní hry. DLC se zaměřuje na bojově orientovanou postavu a má oslovit nové hráče i veterány. Příběh zahrne šest misí a bude sledovat Hel při sestupu z věže Dharma. Těšit se můžete na nové nepřátele, bosse a šest nových skladeb od elektronického hudebníka Daniela Deluxe.