Studio Insomniac Games pro Ratchet & Clank Rift Apart už dříve potvrdilo hraní v rozlišení 4K při 30 snímcích za sekundu. Až dnes se ale dozvídáme, že půjde o dynamické rozlišení. To znamená, že v závislosti na zatížení grafiky a na tom, co se děje na obrazovce, může klesnout rozlišení pod 3840x2160 pixelů pro zajištění maximální stability snímkové frekvence.

Ratchet & Clank Rift Apart, stejně jako další hry pro PlayStation 5, bude mít takzvaný Performance Mode. Po jeho zapnutí si hru užijete při 60 snímcích za sekundu. Bohužel nevíme, v jakém rozlišení, ale nelze očekávat nativní 4K.

Nové dobrodružství známé dvojice bude také podporovat HDR ray-tracing, rychlost SSD disku pro bleskové načtení (téměř okamžité načtení), Tempest 3D AudioTech pro lepší a pohlcující zvuk a haptickou odezvu s adaptivními spouštěmi ovladače DualSense.

Prostřednictvím bezdrátového ovladače DualSense máte pocítit nespoutanou dimenzionální energii. Boj má ožít ve vašich rukou. Z haptické odezvy zase máte cítit dopad hromů a výbuchů.

Přečtěte si také: PS5: Sdílení her, kompatibilní hry, rozsáhlejší party a problémy s uloženými pozicemi

Už jen dodejme, že Ratchet & Clank: Rift Apart nemá v současné době stanovené datum vydání. Je nepravděpodobné vydání akční plošinovky na konci letošního roku, ale začátek roku 2021 by hře mohl slušet.