Vydání nové generace konzolí nebude doprovázeno větším počtem exkluzivit, které by prezentovaly jejich potenciál. Jasně, postupně vyjdou first-party tituly od Microsoftu a Sony, ale konec letošního roku bude patřit cross-gen titulů třetích stran. Většina z nich nabídne bezplatné vylepšení a pár her můžeme považovat skutečně za hry nové generace.

Jedním takovým je psychologický horor The Medium, který připravuje polské studio Bloober Team pro Xbox Series X a PC. Vyjít má současně s novou generací Xboxu, tedy koncem letošního roku. I z toho důvodu je nový projekt tvůrců titulů Observer, Layers of Fear nebo Blair Witch pod drobnohledem. Pokud vás zajímá, tak se dnes můžete podívat na dvě nová videa od IGN, které vás vezmou do zákulisí vývoje a rozhovoru se známým dabérem Troyem Bakerem.

V prvním videu (úplně nahoře) hovoří vývojáři o tom, že účelem The Medium není pouze vyděsit hráče, ale také nabídnout možnost prozkoumat a zažít konflikt ze dvou úhlů pohledu. Z toho důvodu se dočkáme duálního světa, ve kterém se promítají dva odlišné herní světy - skutečný a duševní. Ve hře se stanete médiem a příběh se bude točit kolem děsivé vraždy dítěte v opuštěném hotelovém letovisku, které se před mnoha lety stalo dějištěm šílené tragédie. Na tomhle místě budeme hledat složité odpovědi.

Tvůrci ve videu také mluví o inspiraci. Tu není těžké uhodnout. Nejsilnějším zdrojem inspirace byla kultovní série Silent Hill.

Přečtěte si také: Deathground: Když se survival horor setká s Jurským parkem a Alien Isolation

Ve druhém videu se přesuneme na rozhovor s Troyem Bakerem. Ten v The Medium dostal na starost dabing pro ďábelskou entitu zvanou The Maw. Ta je zároveň hlavní záporák hry. Zajímavé je, že dabing nahrával přímo ve svém domě – kvůli celosvětové pandemii koronaviru Covid-19.

Baker popisuje The Medium jako psychologický thriller místo krvavého hororového zážitku. I z toho důvodu přirovnává atmosféru k Silent Hill a Dead Space.