V CD Projektu RED mají v současné době plné ruce práce s opravou Cyberpunku 2077. Na leden/január a únor/február jsou slibovány první velké aktualizace, které mají navázat na rychlé hotfixy z konce minulého roku. Po nich by mělo být očekávané akční RPG v mnohem lepším stavu, zejména na konzolích PlayStation 4 a Xbox One, které mají velké problémy s optimalizací. Mezitím v polském studiu plánují první dodatečné balíčky – bezplatné (ty by mohly být již součástí velkých aktualizací) i placené příběhové expanze (ty budou později). Plus multiplayer.

Jak víme z dřívějška, multiplayer je samostatným projektem. Přesto se hráčům podařilo najít první detaily ve zdrojovém kódu. Dozvídáme se například, že hra nabídne dva režimy: klasický deathmatch a loupeže. Heisty má také Grand Theft Auto Online od Rockstar Games a jsou u hráčů velmi populární.

Řádek kódu „MP.Heist.SetPlayerCharacterClass” naznačuje, že v módu Heist budou postavy rozděleny do tříd. Jejich potenciální názvy jsou Solo, Assassin, Netrunner a Techie.

Loupeže dle všeho začínají na konkrétním místě, kde se shromáždí hráči a pustí se do akce. Chybět nemá ani takzvaný free roam s možností volně prozkoumat město. Zajímavě zní také možnost zápasů v ringu, které známe ze singleplayeru.

Multiplayerová část Cyberpunku 2077 má mít specifické věty pro úmrtí hráče nebo zabití jiného hráče. V kódu jsou tyto věty:

  • Wow! Zabili jste se. Bravo
  • Poslali jste *jméno hráče* přímo do pekla!
  • Wow! Zabil jsi *jméno hráče* bez soucitu
  • Tvá kulka byla silnější než hlava *jméno hráče*

Mějte na paměti, že jde o pozůstatky ve zdrojovém kódu Cyberpunku 2077. Během vývoje singleplayeru se toho mohlo mnoho změnit, a ještě se změnit může. Není jisté, zda vše bude využito.

Pokud chcete vědět více, níže pro vás máme přepis všech informací o multiplayeru ze zdrojového kódu hry:

  • Set Heist State
  • Set spawn point tag that will be used to spawn new players during the mission
  • Spawn tag: %s
  • MP.Heist.DebugMessageNameChanged
  • MP.Heist.MessagePlayerReady
  • MP.Heist.SetPlayerCharacterClass (may imply multiplayer is focused on more strict character class selection system)MP_PlayerReady
  • ++ %s joined the heist
  • - %s left the heist
  • Character.Cpo_Muppet_Solo
  • Character.Cpo_Muppet_Assassin
  • Character.Cpo_Muppet_Netrunner
  • Character.Cpo_Muppet_Techie
  • lobby
  • cpo_heist_started
  • Character.Cpo_Muppet_Default
  • Character.
  • Character.Cpo_Default_Player
  • Waiting for players
  • Waiting for additional players… %u
  • > Match starts in %u
  • Respawn in %u seconds
  • > Match ends in %u
  • GAME FINISHED
  • Waiting for players…
  • > Heist starts in %u
  • Waiting for players to get ready…
  • Duplicate characters detected
  • Respawning player…
  • Waiting for other players to get ready…
  • PRESS D-Pad Down / 'X' WHEN READY
  • use the debug menu to switch your character
  • Player is dead
  • > Heist ends in %u
  • VICTORY
  • players in the Gather Area
  • Waiting for other players…
  • Go to the gather area
  • PLAYER NAME | KILLS | DEATHS | STATUS | PING | ID
  • PLAYER NAME |
  • KILLS |
  • DEATHS |
  • STATUS |
  • PING |
  • PLAYER NAME
  • DEAD
  • ALIVE
  • P L A Y E R S
  • ++ %s joined the match
  • >> %s killed %s
  • You sent yourself directly to hell! Please don't come back
  • Wow! You killed yourself… Bravo.
  • Your bullet was stronger than your self-esteem
  • Your shot destroyed your own body and soul. Duh
  • You sent %s directly to hell!
  • Wow! You killed %s without compassion
  • Your bullet was stronger than %s's head
  • Your shot destroyed %s's body and soul
  • %s sent you directly to hell!
  • Wow! %s killed you without compassion
  • %s's bullet was stronger than your head
  • %s's shot destroyed your body and soul
  • AllowJoinInProgressDM