Před vývojem nedávno vydané PS4 exkluzivity Ghost of Tsushima zkoušeli ve studiu Sucker Punch Productions různé koncepty. Jisti si byli tím, že chtějí vytvořit novou hru v otevřeném světě zaměřenou na boj zblízka. Než se ale dostali k příběhu zasazeným do feudálního Japonska se samurajským válečníkem, tak si hráli s představou pirátů, Tří mušketýrů a skotského lidového hrdiny Roba Roye, dle stejnojmenného filmu z roku 1995. Nakonec je ale vše vedlo k vyprávění příběhu samurajského válečníka, jak přiznal Brian Fleming, spoluzakladatel Sucker Punch Productions, v příspěvku na PlayStation Blogu.

O čem už se ale nezmínil, tak byl projekt Prophecy. Na internet unikla desetiminutová ukázka z rozpracovaného dema. Hra se odehrávala ve světě inspirovaném pozdním evropským středověkem a hrdina hledal zapomenuté místo, prozkoumával nebezpečné katakomby pod městem, a přitom se musel bránit nepřátelům a snažit se jim zabránit v tom, aby tajemství objevili a zneužili. Hlavní hrdina byl v ukázce označen za zloděje a musel se bránit před obrněnými vojáky s meči, naštěstí měl k dispozici schopnosti točící se kolem alchymie, dokázal rychle běhat a skákat po střechách.

Hra byla založena na boji s mečem (krátkou dýkou), stejně jako Ghost of Tsushima, a ještě více připomínala sérii Assassin’s Creed od Ubisoftu, což může být jeden z důvodu, proč byl Prophecy nakonec zrušen, respektive proč nedostal od Sony zelenou - to ale není potvrzeno. Ukázka dokládá, že byl projekt ve vývoji a záběry pocházejí z takzvaného vertical slice, což je označení pro ukázku hlavní struktury hry.

Přečtěte si také: Zradíte v Ghost of Tsushima pro svou vlast i kodex cti?

Více bohužel o Prophecy nevíme. Je možné, že se tvůrci inFamous k projektu v budoucnu vrátí a naservírují ho hráčům na PlayStationu 5. Měli byste o Prophecy zájem?