Fanoušci Project Cars jsou z posledního dílu zklamáni. Slightly Mad Studios se u Project Cars 3 odklonili od svého standardu a zaměřili se na více přístupné závody, což komunitu značně irituje. Britské studio, které pracovalo na Need for Speed Shift pro Electronic Arts, se ale hodlá vrátit ke kořenům. Alespoň to slibuje Ian Bell.

Generální ředitel Slightly Mad Studios na svém osobním Twitteru informoval, že Project Cars 4 má být nejrealističtějším simulátorem ve všech ohledech. Hra je postavena na enginu Madness 2.0. Ten má zajistit, že každý list bude mít vlastní stín. To naznačuje plnou podporu ray-tracingu.

Přečtěte si také: EA nabízejí za Codemasters víc než Take-Two

Bell později své tweety ohledně Project Cars 4 smazal. Nicméně, čtvrtý díl vzniká za podpory Codemasters a pravděpodobně do vývoje promluví i Electronic Arts, která má na začátku nadcházejícího roku koupit Codemasters se Slightly Mad Studios za 1,2 miliardy dolarů.

Project Cars 3 nejsou špatné závody. Když pomineme problémy s optimalizací, tak největší chybou byl název. Kdyby hra dostala nějaký podtitul, který by ji odlišil od série, tak by to hned bylo lepší. Více v naší recenzi.