První krok správným směrem. Tak by se dal označit hotfix 1.05, který z pátka na sobotu vyšel pro konzolové verze Cyberpunku 2077 a později se dostal na počítače. CD Projekt RED tímto patchem zahájil nelehkou cestu, na jejímž konci má být hra, která bude na PlayStationu 4 a Xboxu One hratelná bez velkých problémů.

Aktualizace 1.05 je základním kamenem pro patche, které vyjdou v lednu/januári a únoru/februári příštího roku. Verze 1.05 není jen o opravě mnoha problémů při úkolech, ale také vylepšuje různé aspekty grafiky.

Největší rozdíl byl zaznamenán u plynulosti animací na PS4 a Xboxu One. V případě konzole PS4 je možné hrát Cyberpunku 2077 s frekvencí o několik snímků za sekundu vyšší - zejména v náročných situacích.

Přečtěte si také: CD Projekt může čelit hromadné žalobě a oznámení o spáchání trestného činu

Na obou platformách se ve městě objevuje více vozidel a postav. Jak je hezky vidět ve videu nahoře, kde si všimnete, že Xbox One ve stejné scéně generuje 23 až 24 snímků za sekundu, zatímco dříve to bylo 11fps. Lepší framerate je také na Xboxu One X a PlayStationu 4 Pro.

V neposlední řadě je důležité, že hra je na konzolích ostřejší. CD Projekt RED si posvítil na filtr filmového zrna a chromatické aberace. Patch má zhruba 17 GB.

V horním videu uvidíte porovnání všech konzolových verzí, zatímco tady dole je video věnováno hře na PS4, PS4 Pro a PS5.