Rocket League! Hra, která si vždy šla tak trochu svou vlastní cestou a přinesla nám zajímavý koncept futuristického automobilového fotbalu. Ať už jste vlastnili jakékoliv herní zařízení, většinou jste si mohli tuto příjemnou zábavičku bez problému vychutnat. Rocket League totiž byl velmi přístupnou hrou, k níž jste nepotřebovali šíleně výkonné PC, a dokonce ani nejnovější operační systém společnosti Microsoft. Doba ovšem pokročila, a i vývojáři stojící za Rocket League nyní museli učinit pár radikálních rozhodnutí týkajících se dostupnosti hry.

Psyonix na oficiálních stránkách oznámil, že kvůli technologickému pokroku hry ukončí její podporu na zařízeních s operačním systémem Mac a Linux. Rocket League se vám sice jen tak z knihovny nevypaří, ale i přesto přijdete o řadu podstatných funkcí včetně online multiplayeru. K ukončení podpory by mělo dojít začátkem března/marce a jediné, co po něm zbyde je těchto pár funkcí:

  • Lokální zápasy
  • Split-Screen
  • Garáž / Inventář (Vaše stávající položky nebudou z inventáře odstraněny)
  • Statistiky kariéry
  • Záznamy her
  • Mapy ze Steam Workshopu (musí být staženy před ukončením podpory)
  • Custom Training Packs (musí být staženy před ukončením podpory)

Pokud byste však v hraní multiplayeru chtěli pokračovat, vývojáři ve svém vyjádření zmínili různé způsoby, jak se s ukončením podpory hry na Macu a Linuxu vypořádat. Ti, kteří si pořídili Rocket League pro Linux ve službě Steam to mají samozřejmě nejednodušší. Stačí jim přejít na operační systém Windows 7 nebo novější. Co se týče uživatelů Macu, tam je to o dost složitější. Jedinou rozumnou možností je využít nástroj Apple Boot Camp, díky němuž můžete využívat Windows i na Apple zařízeních.

Více podrobností o ukončení podpory Rocket League na zařízeních s Linuxem a Macem naleznete přímo na stránkách vývojářů.