Včera ráno CD Projekt RED zveřejnil omluvu, informace o chystaných patchích a nabídl nespokojeným hráčům konzolových verzí Cyberpunku 2077 možnost zažádat o vrácení peněz. U digitálních verzí hry je nutné využít systém pro vrácení peněz přes PlayStation Network a Xbox Store. Jak je to ale u krabicových verzí?

„V případě krabicových verzí nejdřív zkuste hru vrátit v obchodě, kde jste ji koupili. Pokud by to nebylo možné, obraťte se na nás na adrese helpmerefund@cdprojektred.com a my se vám pokusíme pomoci. Můžete nás kontaktovat ode dneška do 21. 12 2020,“ psali zastupitelné CD Projektu RED ve včerejším vyjádření.

Přečtěte si také: CD Projekt RED se omlouvá za kvalitu Cyberpunku 2077 a slibuje velké aktualizace

Distributorská společnost Comgad, která má Cyberpunk 2077 na starost na českém a slovenském trhu, informovala, že hráči mají své požadavky směřovat přímo na helpmerefund@cdprojektred.com.

Možnost vrácení hry přímo na prodejnách není v České republice a na Slovensku dostupná. Upozorňujeme, že tato nabídka CD Projektu není reklamace. V případě reklamace se postupuje běžným způsobem dle reklamačních podmínek příslušného obchodu,“ dodal Comgad.