Nvidia nám zaslala krátkou zprávu o vylepšeních v technologii DLSS. Tato technologie od svého uvedení prošla zásadním vylepšením a tituly ControlDeliver us the Moon nebo Wolfenstein: Youngblood se staly pro tuto technologii zásadními hrami, které mají dokládat, jak DLSS neustále postupuje kupředu.

DLSS je technologie využívající GPU NVIDIA RTX, která s pomocí AI přispívá k dosažení lepších hodnot snímků za sekundu při zachování téměř nativní kvality obrazu pro zvolené rozlišení se zapnutým TAA. A protože se jedná o AI algoritmus, může se neustále zdokonalovat.

Posledními tituly, které podporu DLSS díky nedávným updatům získaly, jsou Deliver us the Moon a Wolfenstein: Youngblood. „Výkon AI sítě společnosti NVIDIA se v uplynulých letech zvyšoval a díky tomu nabídne DLSS v obou titulech skvělé škálování napříč rozlišeními i použitými GPU z řady RTX. Nejnovější verze technologie také nabízí trojici režimů: Quality, Balanced a Performance. Volba těchto možností určuje rozlišení, které DLSS využívá pro renderování a hráč tak může snadno najít optimální poměr kvality obrazu a počtu snímků za sekundu,“ píše Nvidia v tiskové zprávě.

Podívat se můžete na několik ukázek. Videa srovnávají zapnuté a vypnuté DLSS.

Pokud patříte mezi majitele GeForce, tak Nvidia vydala nové Game Ready ovladače pro Zombie Army: Dead War 4 nebo ray tracovaný obsah v DLC pro Metro: Exodus. Nejnovější ovladače současně podporují Apex Legends: Season 4.

„Metro Exodus: Sam’s Story je zásadní rozšíření pro původní hru, která se stala jedním z nejdůležitějších titulu s podporou ray tracingu. Majitelé GeForce RTX se tedy mohou těšit na osvětlení pomocí global illumination a emissive lighting,vykreslované touto technologií. Opět nechybí ani podpora NVIDIA DLSS,“ dodává Nvidie.