Studio Hello Games svůj vysněný projekt neuvedlo zrovna nejlépe. Většina z nás totiž ví, v jak tragickém stavu se po vydání No Man's Sky nacházelo, a hráčské rozhořčení tak tenkrát rozhodně bylo na místě. Vývojáři však slíbili nápravu chyb a na rozdíl od mnohých se s nastalým problém dokázali vypořádat vskutku obstojně. A nejenom to. Díky vytrvalé práci, jež sestávala z mnoha opravných a obsahových patchů, se jim nakonec z NMS podařilo udělat velice dobrou hru, která si poprávu vybojovala své místo mezi oblíbenými hráčskými tituly.

A to zejména díky masivním updatům Next a Beyond, které kompletně překopaly celou hru a přidaly hromadu nových věcí. Práce na nich však logicky zabraly hned několik měsíců, a tak se Hello Games rozhodlo přijít s novým a daleko úspornějším řešením obsahových novinek. Updaty tak sice nyní nebudou natolik rozsáhlé, jako doposud, studio však má v plánu značně navýšit jejich kadenci, aby dostatečně zabavilo hráče. To však neznamená, že pro hru nechystá i něco většího.

Tento přístup ostatně předznamenává už příchod nejnovějšího aktualizace s názvem Living Ship, která do NMS přidává nový typ biologických vesmírných lodí. Ty si můžete postupně vypěstovat, a to od malého vejce až po obří super-plavidlo s unikátními vlastnostmi a vzhledem.

Mimo to Living Ship přidává i nová místa k průzkumu, další NPC a drobnější vylepšení zpříjemňující chod hry.

Pokud jste tedy No Man's nechali delší dobu ležet v šuplíku, možná je právě tohle důvod si jej opět zahrát. Hello Games totiž očividně nelení a o hru se i nadále plánuje starat.