Aleks Vuckovic vydal zajímavou modifikaci pro PC verzi hry Zaklínač 3: Divoký hon. Jak je uvedeno v popisu, The Witcher 3 Redux je mod, který je víc než jen vylepšení původní hry. Jeho hlavním účelem totiž je, aby se dobrodružství Geralta z Rivie stalo realističtější.

Níže naleznete některé z hlavních změn, které tento mod přináší.

Boj: Adrenalin je v tomto stromu mnohem důležitějším faktorem a nyní může vést k velmi silným schopnostem. Vyvážení je mnohem těžší generovat a mnohem snáze ztratit. Postava, která do tohoto stromu neinvestuje žádné body, bude obtížné generovat 3 adrenalinové body.

Znamení: Měří se škálování poškození a efektů znamení s intenzitou znamení a některé dovednosti byly na základě toho přepracovány. Ve zkratce, pokud nebudete investovat body do znamení, nevyplatí se je vůbec používat, naopak pokud body investovat budete, znamení se stanou velmi silnými.

Alchymie: Toxicita byla významně přepracována tak, aby byla více podobná druhému Zaklínači. Už nemůžete získat opravdu vysokou úroveň toxicity. Musíte se takticky a pečlivě rozhodnout, který lektvar vzít a kdy. S ohledem na to jsou lektvary celkově mnohem silnější a užitečnější.

Za zmínku také stojí, že existuje mnoho změn monster a lidských nepřátel, včetně změn statistik a schopností. Kromě toho existuje nový „progresivní“ systém škálování škod. The Witcher 3 Redux také přidává nový systém únavy a nový systém odporu „poškození v průběhu času“.

Následovníci mohou nyní způsobit větší škody. Během bojem mohou hráči používat spotřební materiál (jídlo/pití). Geralt taktéž může již od začátku odrážet šípy.

V neposlední řadě je tento mod určen výhradně pro normální „novou hru“. Proto nebude fungovat u New Game Plus.

Více informací a link na stažení naleznete zde.