Společnost Sony představila novou globální reklamu značky PlayStation. Zaměřila se na město, kde se hraní meze nekladou. Přitom rozehrála šachovou partii.

„Posouvání hranic a změna našich představ o tom, co je možné, je v DNA PlayStationu. Dnes tuto vizi přivádíme k životu prostřednictvím nové globální reklamy značky,“ uvádí Sony.

Nová reklama bere diváka na nově pojatou cestu jednou z nejstarších a nejuznávanějších her v historii. „Ve fantastickém městě jako kulise se hra řídí pravidly a omezením – a my vidíme, co se stane, když se jeden hráč vzepře konvencím a triumfálně zvítězí, čímž dokáže, že hra nemá žádná omezení.“

„Při sledování reklamy mějte oči na stopkách: vzdáváme hold některým z našich oblíbených her. Dokážete je všechny rozpoznat?“ ptá se Sony.

Eric Lempel, viceprezident marketingu PlayStationu, dodal, že chtěli udělat něco většího a trochu epičtějšího. Výsledkem je reklama, v níž se nachází 30 easter eggů. Od Horizon Zero Dawn přes God of War až po Uncharted.

Sony reklamou ukazuje, jak by šachy mohly vypadat ve světě PlayStationu.

A ještě jedno video, tentokrát zaměřena na hry pro PlayStation 5 a PS4, které byly k vidění na PlayStation Showcase:

NOVINKY Z PLAYSTATION SHOWCASE: