NHL je zpět a všichni se ptají, co nového si pro nás vývojáři chystají, když už to není přechod na nový engine, nebo PC verze této trochu opomíjené sportovní hry. V nejnovějším traileru nás společnost EA Sports seznámila s řadou chystaných změn přímo na kluzišti. A i když se na první pohled zdá, že by nás možná mohla čekat maličká revoluce, až v praxi se dozvíme, jestli ti počítačem řízení obránci opravdu konečně stojí tam, kde mají. Každopádně v traileru si můžete zapnout i české titulky, takže pokud vám chybí znalost angličtiny, nebude vám to v tomhle případě překážkou. 

Stejně jako vývojáři, tak i my začneme v útoku. V dřívějších hrách totiž téměř vždy platilo, že jakákoliv klička znamená ztrátu rychlosti. V NHL 21 tomu tak prý být nemusí. Díky nově přidaným pohybům, inspirovaných hvězdami jako je Alex Ovechkin či Nikita Kucherov, se naši hráči dokáží zbavit obránce, aniž by museli obětovat tolik důležitou rychlost. Zdá se tak, že kličky budou cílem k úspěchu v letošním hokeji od EA.

Přečtěte si také: NHL 21 zůstává na stejném enginu a opět nebude na PC

Co však možná bude nejvíce zajímavé sledovat, jsou avizované změny AI spoluhráčů. V neutrální zóně se nově mají pohybovat spíše jako jeden celek a správně by tak měli udržovat obranou formaci. Počítačem řízení hráči tak mají hrát mnohem více týmově a neměl by si tak každý jezdit, kam se mu zachce. To stejné platí i v obranném pásmu. Zde by bránící hokejisté měli být chytřejší, než jsme zvyklí a občas i více agresivní, aby protihráči zabránili ve vstřelení gólu. Výrazných změn by se měli dočkat také brankáři

Trochu mi to zní jako příběh, který jsem u NHL už několikrát slyšel. Nechci však odsuzovat hru, než si ji sám budu moci osahat. Toho se nám poštěstí již 16. 10. pro konzole PlayStation 4 a Xbox One