Jste zmateni z dosavadních informací a gameplay záběrů z Death Stranding a nevíte, co od tajemné akční adventury očekávat? Tak si z toho nic nedělejte. Ani sám Hideo Kodžima svému novému projektu úplně nerozumí. Prý je to z důvodu toho, že Death Stranding je úplně nová hra, taková, kterou jsme ještě nikdo z nás nikdy nehráli.

„Death Stranding... Ani dnes této hře nerozumím. Její pohled na svět, hratelnost, to vše je nové. Mou misí bylo vytvořit žánr, který v současné době neexistuje a který překvapí každého. Samozřejmě existuje tady přirozené riziko,“ prohlásil Hideo Kodžima v rozhovoru pro Financial Times.

Známý japonský designér a scénárista, který vytvořil sérii Metal Gear Solid ve spolupráci se společností Konami, si podle svých slov práci na Death Stranding užil. Je to jeho první projekt poté, co se odpoutal od Konami. Má ale stejné studio a téměř totožný tým.

Osobně nevím, co si o Death Stranding myslet. Z některých ukázek vypadá hra skutečně zajímavě. V jiných mi ale připadá, že půjde spíše o walking simulátor, kdy budeme chodit z jednoho konce na druhý a spojovat města. Dle slov Kodžimy je tomu ale jinak. Chytřejší bychom měli být už tento týden. 12. září v rámci Tokyo Game Show máme vidět až 50 minutovou ukázku a 14. září další půlhodinu. Má jít o ukázky, které nám řeknou vše podstatné o hře.

Death Stranding vyjde 8. listopadu letošního roku s českými titulky na PlayStation 4. Už dlouho se spekuluje, že později bude titul dostupný i na PC, to je ale zatím neoficiální informace. Jisté je možnost zvolit si obtížnost, včetně velmi lehké. Ta je určena pro hráče, kteří často hry nehrají a chtějí si bez výzvy užít příběh a filmečky.

„V blízké budoucnosti otřásly zeměkoulí záhadné exploze, které spustily sérii nadpřirozených událostí známých jako Příliv smrti. Zatímco krajinu zaplavují bytosti z jiného světa a masové vyhubení se zdá nevyhnutelné, vydává se Sam Porter Bridges na cestu napříč bezútěšnou pustinou, aby lidstvo zachránil před hrozícím zničením,“ popisuje Sony svou nadcházející exkluzivitu.