Už je to 16 let od vydání Vampire: The Masquerade - Bloodlines a i přesto, že hra musela tehdy vyjít nedokončená, byla přijata dost kladně a pro spoustu lidí se stala jednou z nejlepších her s upírskou tematikou. Není tedy divu, že se všichni fanoušci předchozího dílu těší na pokračování s názvem Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, které bylo po posledním odkladu, který proběhl letos v srpnu, naplánováno na rok 2021.

K poslednímu odložení data vydání se vyjádřila výkonná ředitelka Paradox Interactive Ebba Ljungerud, která se o důvodu odkladu rozpovídala při rozhovoru se švédským obchodním webem Placera. Tím nejdůležitějším infem je to, že bychom Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 neměli očekávat začátkem příštího roku, ale zaměřit bychom se měli spíše na druhou polovinu.

Tím, co stálo za odkladem hry, je údajně vývoj verzí pro novou generaci konzolí. Ve studiu totiž nebyl k dispozici dostatečný počet dev kitů jak PlayStationu 5, tak i Xboxu Series X. Ještě než začnete obviňovat z odkladu Sony a Microsoft, čtěte dál. Za nedostatek dev kitů může samozřejmě neplánovaná pandemie koronaviru, která si pohrála s celým světem, včetně toho herního.

Abyste mohli vyvíjet na novou generaci, musíte mít dev kity od výrobců. A jsem si dost jistá, že Sony a Microsoft neměli dostatek dev kitů, kvůli zasažení koronavirovou pandemií,“ řekla Ljungerud obchodnímu webu Placera.

Vývoji hry také rozhodně nepřispělo propouštění týkající se příběhového týmu studia Hardsuit Labs. Přesněji se jedná o hlavního scénáristu Briana Mitsodu a kreativního ředitele Ka’aie Cluneyho. Do toho všeho se ještě rozhodla odejít příběhová designérka Cara Ellison. Všichni tři tvořili veřejnou část vývojářského týmu, takže bylo jejich odloučení od projektu dost nečekané.

Pokud ale vývoj Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 sledujete po nějaký čas, tak už jste si na odklady jistě zvykli. Hra totiž měla vyjít začátkem letošního roku, z něhož byla přeložena až na konec. To vzhledem k okolnostem také nevyšlo, a tak zatím můžeme očekávat vydání v druhé polovině roku 2021.

K tomu všemu druhý díl Bloodlines není to jediné, co se dočká odkladu, jelikož posunutí se týká i dosud neoznámených her od Paradox Interactive, k čemuž Ljungerud řekla, že odklady jsou součástí herního podnikání a jedná se „o něco, s čím si dokážeme poradit.