Nadcházející vesmírné RPG Starfield od Bethesdy a vývojářského studia Bethesda Game Studios by mělo vyjít už příští rok a podle všeho se máme na co těšit. V rozhovoruNatem Purkeypilem, který pracoval na Falloutu 3, 4 a 76, jsme se dozvěděli spoustu zajímavostí, co se týče právě očekávaného Starfieldu.

Podle všeho má být tento nový titul ještě ambicióznější, než jsme očekávali. Nate zmínil, že na Falloutu 76 pracovalo přibližně dvě stě lidí. Starfield je aktuálně vyvíjen týmem čítající 500 lidí. Mohlo by také jít o reakci právě na nepovedený Fallout 76 a je možné, že se studio Bethesda Game Studios rozhodlo tentokrát své nové RPG udělat správně.

V rozhovoru Nate také uvedl, že se Bethesda soustředí na detaily a je za potřebí spoustu snahy, aby byl tento nový vesmír vybudován správně.

„Ne vždy je vyřešeno, jak by věci měly vypadat. Například, jaký tvar mají kovové panely? Jak se věci spojují šrouby? Jaké barvy se používají? Jaké mají materiály? Jak od sebe odlišíte všechny různé oblasti? Byli byste v šoku, kdybych vám řekl, kolik konceptů kovových panelů udělali.“

Starfield má být zatím největší hrou od Bethesdy Game Studios. Na prezentaci Todd Howard zmínil, že budeme moct prozkoumávat přes tisíc procedurálně generovaných planet, což zanechalo mnohé hráče v rozpacích. Prý na těchto planetách ale pracuje pouze malý zlomek zaměstnanců, jak Nate prozradil v rozhovoru. To je podle nás dobře, protože bychom naopak byli rádi, aby se Bethesda zaměřila na dobrý soubojový systém, příběh, a především na to, aby hra dobře fungovala. Na druhou stranu budeme ale muset doufat, že planety v důsledku toho nebudou příliš prázdné. O tom však můžeme aktuálně pouze spekulovat.

A když jsme u těch spekulací, tak se šeptá, že by Starfield mohl být ještě odložen. Aktuálně je v plánu na první polovinu roku 2023.