Hra Orphan of the Machine, inspirována tituly Ecco the Dolphin a Metroid, od nezávislého studia Dynamic Voltage Games poběží na Xboxu Series X při 120 snímcích za sekundu v rozlišení 4K. Vývojáři na tom postavili svou reklamní kampaň a zmiňují, že vývoj na PS5 je trochu obtížnější kvůli architektuře od Sony, ale i tam bude možné dosáhnout na 120fps, ale za cenu nižšího rozlišení.

Orphan of the Machine v gameplay záběrech moc nezaujme. Hra čerpá inspiraci z mnoha titulů a její vizuální styl připomíná Ecco the Dolphin od Segy. Tvůrci přiznávají inspiraci u série Metroid a slibují boss fighty.

Hra byla prozatím oznámena pouze pro Xbox Series X, kde poběží v rozlišení 4K při 120fps. Vývojáři ale potvrzují, že si dobrodružství s delfínem užijí hráči i na dalších platformách. A právě na ty se zaměřili, když specifikovali kvalitu hry na různých platformách.

Podle jejich názoru je vývoj her pro PlayStation 5 trochu obtížnější kvůli architektuře od Sony a 120 snímků za sekundu bude možné dosáhnout, ale za cenu nižšího rozlišení. Oni osobně do toho nepůjdou a na PS5 hodlají nabídnout rozlišení 4K a 60fps. V současné době zmiňují:

  • 4K/120 na Xboxu Series X
  • 4K/60 na Xboxu One X
  • 940p/60 na Xboxu One
  • 4K/60 na PlayStationu 5
  • 1080p/60 na PlayStationu 4 Pro a PlayStationu 4
  • 720/60 na Nintendu Switchu (v docku)

Orphan of the Machine vyjde koncem letošního roku, zatím je potvrzena jen verze pro Xbox Series X, ale jak vidíte, vývojáři přemýšlejí a dle všeho dělají i na dalších verzích své hry.

Přečtěte si také: Je DualSense u konzole PlayStation 5 revolučním ovladačem?

Už dříve se Codemasters nechali slyšet, že DiRT 5 bude možné na Xboxu Series X a PlayStationu 5 hrát při 120 snímcích za sekundu. Předevčírem jsme se navíc oficiálně dozvěděli, PS5 exkluzivita Marvel's Spider-Man: Miles Morales bude mít speciální Performance Mode, ve kterém si hru zahrajete ve 4K při 60fps.