Společnost Nvidia v rámci veletrhu CES 2022 ukázala své technologie. Propracované efekty ray tracingu se rozhodla prezentovat prostřednictvím gameplay videa ze zombie akce Dying Light 2 v rozlišení 4K, zatímco nadcházející PC verze God of War posloužila k ukázce technologie Nvidia Reflex pro snížení latence.

Ano, God of War bude na PC podpora technologii Nvidia Reflex, jak ukazuje video. Firma přidala několik detailů.

„God of War je jedna z nejlepších akčních her vůbec, která nabízí přesvědčivé postavy, skvělý příběh, fascinující svět k prozkoumání a vizuálně ohromující bojové sekvence a bitvy,“ stojí v tiskové zprávě Nvidie.

„PC verze hry bude k dispozici 14. 1 a bude obsahovat vylepšenou grafiku, exkluzivní funkce, HDR, technologii Nvidia DLSS pro zrychlení výkonu pomocí umělé inteligence a Nvidia Reflex pro optimalizaci latence.“

„Rychlá akce a efektní komba ve hře God of War jsou klíčem k překonání nejtěžších výzev. Pokud je latence systému vysoká, hraní je pomalé a ovládání nereaguje. Komba se obtížně řetězí, obtížné skoky nevycházejí a zážitek je zpomalený.“

„Díky technologii Nvidia Reflex je hraní svižnější, takže můžete porážet bosse prováděním hraničních úskoků a ničivých komb.“

Dying Light 2 od Techlandu nás vezme na střechy a do ulic postapokalyptického města. V nastavení budete moci v závislosti na konfiguraci hardwaru kalibrovat parametry ray tracingu pro globální nasvícení, stíny a odrazy vytvářené sklem, vodou a kovovými povrchy.

Dying Light 2 vyjde 4. 2. 2022 nejen na PC, ale také na PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One a Nintendo Switch (přes cloud). Ve hře budou české titulky. Pokud hrajete na staré generaci konzolí, tak během ledna ukáže Techland právě tyto verze.