Digitální obchod My.Games se zapojuje do války mezi Steamem a Epic Games Store. Za určitých podmínek mohou vývojáři a vydavatelé obdržet až 90 procent z prodeje her prostřednictvím této platformy.

Valve u svého Steamu nadále drží strategii 70/30. Vývojářům a vydavatelům jde tedy 70 procent z prodeje každé hry, což před časem kritizovala společnost Epic Games, která spustila Epic Games Store a nabízí 88/12. My.Games se tedy stává nejvýhodnějším obchodem, ovšem nejprve musejí majitelé her splnit určité podmínky.

Přečtěte si také: Nabídka bezplatných her v Epic Games Store zvyšuje jejich prodej na Steamu

Aby vydavatel/studio z prodeje her přes My.Games získal 90 procent, musí si zákazník hru koupit přes jeho speciálně vygenerovaný odkaz. Tento odkaz mají vývojáři a vydavatelé sdílet na sociálních sítích a umístit ho na své oficiální internetové stránky, aby se hráč dostal na My.Games a titul si koupit. Když dojde k prodeji hry přímo přes My.Games, je rozdělení peněz totožné se Steamem.

My.Games v těchto dnech slaví rok od spuštění obchodu. O platformě se tolik nemluví, ale obsahuje více než 150 her od více než 50 studií a vydavatelů. Jsou tam také tituly jako Conqueror's Blade, Warface, Armored Warfare, Skyforge nebo Biped. Tak uvidíme, zda My.Games tímto způsobem přiláká další společnosti.

Přečtěte si také: Vývojáři Total War Saga: Troy oznamují roční exkluzivitu pro Epic Games Store, hra ale bude prvních 24 hodin kompletně zdarma