V červenci minulého roku se na internetu objevil propracovaný fanouškovský trailer, který sloužil jako ukázka toho, čeho by šlo dosáhnout u remaku Grand Theft Auto: San Andreas. Nadšenci k tomu využili Unreal Engine 4, což se nám dnes hodí, když důvěryhodné zdroje Kotaku minulý týden potvrdily vznik remasteru GTA 3, GTA: Vice City a GTA: San Andreas za využití Unreal Enginu.

Plán s remasterováním tří klasických dílů gangsterská akce z éry PS2 a Xboxu 360 vysvětluje, proč společnost Take-Two v létě minulého roku smazala trailer z internetu. Nehledě na to, že jde o trailer, tak se ohrazovala porušením autorských práv. Naštěstí ho skupina ArcadiaSquad nahrála znovu na internet.

„Toto video bylo nahráno 10. 7. 2020. Kvůli problémům s autorskými právy a nedorozuměním bylo odstraněno. Tento projekt původně vzdával hold hře Grand Theft Auto: San Andreas, šlo o fanouškovský koncept, jak by hra vypadala v moderním grafickém enginu. Rozhodli jsme se video znovu nahrát na tento kanál a doufáme, že tentokrát již nebudou použita tak závažná opatření (vzhledem ke všem replikám podobných projektů na internetu),“ píše tříčlenný tým pod trailerem.

K vytvoření videa byly použity assety z původního GTA: San Andreas a modely a assety z Unreal Engine Marketplace.

Remastery GTA 3, GTA: Vice City a GTA: San Andreas mají být v plánu na letošní podzim. Podle zdrojů serveru Kotaku mají kombinovat novou a starou grafiku. Osobně nepředpokládám, že se dostanou na kvalitu fanouškovského traileru, co vy?