Před vydáním Cyberpunku 2077 slibovali představitelé CD Projektu RED multiplayerový režim, jenž popisovali jako samostatnou hru. Polské studio chtělo nejprve vytvořit pohlcující dobrodružství pro jednoho hráče a poté přinést plnohodnotný online zážitek ve stylu GTA Online od Rockstar Games. Teď to ale vypadá, že z toho nic nebude.

CD Projekt se včera pochlubil svou strategií na další roky. Prezident Adam Kiciński představil upravenou strategii, která se týká také multiplayeru. Kiciński potvrdil, že v budoucnu chtějí přinést online prvky do všech svých značek, ale zároveň hovořil o důležitých změnách týkajících se Cyberpunku.

„Dříve jsme naznačovali, že náš další AAA projekt bude multiplayerový Cyberpunk. Vzhledem k našemu novému systematičtějšímu a hbitější přístupu jsme se rozhodli tento plán přehodnotit. Nezaměřujeme se primárně na jeden velký online zážitek nebo hru, ale na online zážitek ve všech našich značkách v budoucnosti,“ prohlásil Kiciński.

Z toho je těžké usuzovat, jak to s multiplayerem Cyberpunk 2077 je. Situaci nepomohl ani PR manažer Radek Grabowki, který byl osloven redakcí amerického IGN. Na dotaz ohledně stavu multiplayeru Cyberpunku 2077 řekl, že vše, co bylo nutné říct, zaznělo ve videu. Poté citoval prezidenta CD Projektu z prezentace:

Vytváříme online technologii, kterou lze bezproblémově integrovat do vývoje našich budoucích her. Tato technologie bude napájet online komponenty, které budou postupně začleněny do našich titulů,“ prozradil Kiciński ve včerejším videu s tím, že s technologií budou moci rozvíjet online komunitu založenou na platformě GOG Galaxy. Tým má mít několik velmi slibných nápadů a prototypů pro online zážitek, ale je ještě příliš brzy, abychom se dozvěděli podrobnosti.

Jak jsme se včera dozvěděli, prioritou CD Projektu je opravit Cyberpunk 2077 a přinést letos další patche, aktualizace, první bezplatné dodatečné balíčky a vylepšenou verzi hry pro novou generaci konzolí. V druhé polovině roku vyjde next-gen verze hry Zaklínač 3: Divoký hon a také mobilní hra The Witcher: Monster Slayer.

Práce na nových projektech CD Projektu začne paralelně v roce 2022. O nových hrách se dozvíme blíže k jejich vydání - podobně funguje Bethesda. To zajistí, že uvidíme skutečné záběry z her, a ne koncepční materiály. Právě to se stalo u Cyberpunku 2077. Více zde.