Agregátor recenzí Metacritic má početnou komunitu, která se v úvodních minutách prodejů The Last of Us Part II postarala o pořádný review bombing. Uživatelé kritizovali hru a dávali jí známky jako 0/10. Přitom bylo jasné, že hru nehráli, případně odehráli jen několik minut. Převládají ale názory, že šlo o lidi, kteří viděli uniklé gameplay záběry se spoilery a nebyli spokojeni s příběhem.

Podobné problémy zaznamenal Metacritic i v minulosti u jiných velkých titulů, například Fallout 76, Animal Crossing: New Horizons nebo Warcraft 3 Reforged.

I kvůli tomu se pravděpodobně rozhodlo vedení serveru reagovat a změnit pravidla. Hráči nyní nebudou moci hodnotit hru v prvních minutách od jejího vydání. Dokonce ani během prvního dne. Nasvědčuje tomu hra Superliminal, která vyšla 7. 7., ale přidat k ní uživatelskou recenzi lze až dnes. Samo vedení Metacriticu píše, že hráči si mají nejprve hru na nějakou dobu zahrát a až poté se podělit o svůj názor. Stejné pravidlo je nastoleno také u PS4 hry CrossCode, která dnes vychází, ale recenzi lze napsat nejdříve zítra.

V současné době je těžké soudit a určit, zda tato omezení budou mít nějaký vliv. Přece jen, nespokojení hráči si mohou pár dnů počkat a poté projevit své názory.

THE LAST OF US PART II JE KOMUNITNÍ HROU MĚSÍCE

The Last of Us Part II je nejprodávanější first-party hrou Sony na současné generaci konzole, dobývá Spojené království a nyní se komunita PlayStationu rozhodla zvolit survival dobrodružství od Naughty Dog hrou měsíce. Současně bylo The Last of Us Part 2 nejstahovanější hrou minulého měsíce z PlayStation Store - první v Evropě i ve Spojených státech amerických.

Na druhé místo se na evropském PS Store dostala FIFA 20. Následuje Call of Duty: Modern Warfare, Grand Theft Auto V a The Last of Us Remastered. V USA je na druhém místě Modern Warfare, poté GTA V, FIFA 20 a Minecraft.

NOVÁ SINGLEPLAYEROVÁ HRA PRO PS5 OD NAUGHTY DOG

Americké studio Naughty Dog nabírá posily na projekt určený pro PlayStation 5. U pozice designéra úrovní a prostředí je přímo napsáno, že se jedná o singleplayerovou hru.

Kreativní ředitel, scénárista a viceprezident Neil Druckmann před vydáním The Last of Us Part II řekl, že jejich novým projektem bude buď úplně nová značka nebo třetí díl The Last of Us. Druckmann vyloučil, že by se Naughty Dog vrátili k sérii Uncharted. Tu má pravděpodobně na starost nově založené studio pod hlavičkou Sony, které má úzce spolupracovat s původním týmem.

Naughty Dog by také měli pracovat na samostatném multiplayerovém titulu ze světa The Last of Us Part II. I když tady jsme trošku zmateni. Druckmann vyloučil příběhové DLC a ohledně multiplayeru mluvil v minulém čase - článek zde. Že by se plány ve studiu změnily?