Hlavní designér úkolů hry Cyberpunk 2077 požádal hráče o zpětnou vazbu s cílem zjistit, co se povedlo, co se nepovedlo a proč.

Pawel Sasko se s tímto dotazem obrátil na fanoušky na Twitteru, kde zdůraznil, že vzpomínky se mohou vztahovat také na postavy, celé příběhové linie, herní sekvence nebo dokonce na konkrétní atmosféru.

Z odpovědí hráčů je zřejmé, že oceňují úkoly s poutavým a příběhově bohatým dějem (například Sinnerman, linie Aldecaldos a River Ward), stejně tak se zajímavými postavami. Vřele byl přijat také příběh Panam a nomádské skupiny, kdy každý návrat do města vypadal jinak a také si hráči mohli prohlédnout Night City zvenčí, což pro ně bylo skvělé.

Mnozí lidé zmiňují také vedlejší mise, což je pro tvůrce rozhodně velké plus. Oproti tomu za obecně zapomenutelné jsou považovány questy Cyberpsychos. V nich se méně řešil příběh a více se bojovalo. Raději měli zajímavější úkoly, které je více vtáhly do herního světa.

Přestože je Cyberpunk 2077 rozporuplnou hrou, názory hráčů nejsou špatné a diskuse na Twitteru se nese v poklidném duchu. Vypadá to, že hráči nadále chtějí, aby byl Cyberpunk 2077 opraven.