České studio Warhorse splnilo svůj slib a včera k večeru vydalo očekávané nástroje pro tvorbu modifikací. Komunita šikovných hráčů díky nim může modifikovat nejen existující prvky ve hře, ale také vytvářet nové, včetně NPC postav, dialogů, úkolů nebo cutscén. Vydány byly také editory a modifikovaná verze CryEnginu sandbox editoru. Fanoušci tak získávají přístup ke všemu, co měli sami vývojáři při vývoji tohoto středověkého RPG titulu k dispozici.

Nástroje pro tvorbu modifikací a jejich editory vznikaly ve spolupráci s webovou stránkou NexusMods, kde naleznete všechny důležité informace, včetně užitečných dokumentací a návodů. Ty vám krok za krokem vysvětlí různé funkce editorů, zatímco prostřednictvím syrových dat se ponoříte za oponu hry a zjistíte, jak funguje a jak byla vytvořena.

„Skald je nezbytný nástroj pro vytváření a organizaci většiny textů. Používáme ho pro vytváření a psaní questů. Další důležitým nástrojem je náš editor pro skriptování AI mozků a stromů chování tak, abychom vnesli do Českých zemí život. A samozřejmě vydáváme naši modifikovanou verzi CryEngine sandbox editoru spolu s desítkami různých nástrojů a rozšíření editoru. A nakonec vydáváme také syrová data ke hře, takže můžete vidět a naučit se, jak byla celá hra vytvořena, což vás může inspirovat k vytvoření nového obsahu,“ říká zástupce Warhorse Studios.

Stojí za zmínku, že pro Kingdom Come: Deliverance vznikla již celá řada užitečných modifikací, ale ty mění pouze mechaniky enginu a hry. S vydáním oficiálních nástrojů pro tvorbu modifikací má komunita konečně v rukou možnosti, které jim umožní mnohem více, včetně kompletních změn hry. Tak uvidíme, čeho se v budoucnu v PC verzi Kingdom Come: Deliverance dočkáme.