Po úspěšném vydání New 'n' Tasty, remaku Abe's Oddysee, byl nejsprávnější krok pustit se do remaku Abe's Exoddus, druhého dílu v původní sérii. Přesně to si Lorne Lanning, zakladatel série, dal za cíl, ale v trochu jiném duchu. Již v roce 1997 měli Lorne Lanning a Shery McKenna ambiciózní představy o vstupu do herního průmyslu, ale z technických i finančních důvodů se museli uskromnit. I přes tyto překážky ovšem dokázali vydat neskutečně kvalitní a kreativní hry. Lorne ale nikdy původní ambiciózní plán nepustil z hlavy a rozhodl se ho promítnout právě do Oddworld: Soulstorm. Pravděpodobně nás tedy čeká verze Abe's Exoddus tak, jak byla původně zamýšlena

Při rozhovoru Lorne nazval Soulstorm hrou, která není svými gameplay mechanikami ani 2.5D, ani 3D, ale taková "2.9D". Ze hry zmizel stealth z Abe's Exoddus, kde jste mohli zemřít snad při jakémkoliv zásahu a museli si dát pozor na každého nepřítele nebo překážku. Místo toho máte možnost vést desítky až stovky Mudokonů do revoluce, sbíráte předměty, ozbrojujete svou "armádu" a ničíte továrnu kousek po kousku. Styl a design nepřátel i prostředí je silně povědomý Abe's Exoddus, zbytek se ale masivně zmodernizoval a zkrátka změnil. Tak uvidíme, jak taková kombinace bude vlastně fungovat.

Datum vydání Oddworld: Soulstorm je stále neznámý, ale víme, že jej můžeme očekávat v roce 2020.