Ze sci-fi hororu The Callisto Protocol od Striking Distance Studios jsme toho dosud moc neviděli, přesto si mnozí od hry hodně slibují. Nedávno se Glen Schofield, bývalý tvůrce Dead Space, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Advanced Warfare a Call of Duty: WWII, zaměřil na nasvícení.

Nasvícení je v hororových hrách nesmírně důležité pro vývoj atmosféry. Na tomto aspektu u The Callisto Protocol pracují specialisté Demetrius Leal a Atsushi Seo. Právě ty Schofield pochválil a popsal je jako opravdové přátele, díky nimž je The Callisto Protocol strašidelný, temný, děsivý a nepříjemný.

Zatím se podívejte na koncepční artwork jednoho monstra a do zákulisí motion-capture.

Projekt The Callisto Protocol je zasazen do světa PUBG. S populární battle royale akcí ale nemá moc společného. Horor se odehrává přibližně 300 let po PUBG, navíc jde čistě o hru pro jednoho hráče.

Schofield chce, aby šlo o nejděsivější hororový next-gen zážitek. Už jednou se mu to povedlo, první Dead Space je považován za jednu z nejděsivějších her pro předešlou generaci. Důležitou roli bude hrát zvuk, úžasná grafika a detaily, na něž si hodlá dát Schofield pozor.

Titul nás zavede do vězení Black Iron postaveného na jovianském měsíci Callisto. Vše se odehrává v roce 2320. Naším úkolem bude uniknout hrůzostrašným tvorům, kteří převzali kontrolu nad tímto zařízením.

„The Callisto Protocol je vyvrcholením mého vývoje her. Postavili jsme prvotřídní studio složené z vášnivých vývojářů, kteří jsou připraveni se znovu ponořit do jednoho z našich nejoblíbenějších žánrů – hororu a survivalu. Pracujeme na jedné z nejděsivějších her všech dob,“ dodal Glen Schofield, zakladatel a generální ředitel Striking Distance Studios.

Podle spekulací by titul mohl vyjít koncem letošního roku na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Možná se to dozvíme za několik týdnů, další informace Glen Schofield slibuje brzy. Možná 9. 6. na Summer Game Festu.