Indie adventura Kena: Bridge of Spirits vyjde na PS5 již brzy, jak ale využije technologie ovladače DualSense? Vývojáři zveřejnili spoustu zajímavých informací, tak si je pojďme shrnout!

O hře už jste od nás mohli slyšet, mluvili jsme o nelineárním průzkumu, který bude ve hře figurovat. Vžijete se do mladé průvodkyně duší a budete bojovat proti nebezpečným zvířatům.

Možnosti haptické odezvy ovladače DualSense chtějí vývojáři využít hlavně v boji, za příklad bylo ale konkrétně dáno využití adaptivních spouští při používání luku. Pokud například nenatáhnete luk plně, šípy budou mít menší přesnost. O haptické odezvě mluvil spoluzakladatel studia Mike Grier.

Přečtěte si také: I PS5 ovladač DualSense má problém s driftováním analogů

„Máte trochu odporu na pravé spoušti, která se zvýší, když plně natáhnete,“ řekl pro Official PlayStation Magazine. „Když budete mít strunu plně nataženou, luk bude silnější a přesnější a po natažení pocítíte napětí ve spoušti.“

Prozradil také, že je hra inspirovaná asijskou kulturou, konkrétně pak indonéskou provincií Bali. Inspirovali se především hudebním stylem, skladatel Jason Gallaty strávil mnoho času s místní skupinou.

„Díky této spolupráci jsme objevili neuvěřitelnou balijskou kulturu, která měla podobnosti se základním konceptem hry: pomáhat uvězněným a bojujícím duším jít dál. Hudba je důležitou součástí balijské kultury a spolupráce s Çudamani nám pomohla vytvořit autentické prostředí“

Titul zatím nemá oficiální datum vydání, očekávat ho ale máme v průběhu března/marce. Vyjde na PC, PS4 a PS5.