John Gonzalez, hlavní scénárista Horizon: Zero Dawn a Horizon: Forbidden West, po šesti letech a deseti měsících opustil Guerrilla Games. Gonzalez odešel z nizozemského studia před dokončením svého druhého velkého projektu, který má vyjít v příštím roce na PlayStation 5.

U Horizon: Forbidden West měl Gonzalez na starost sepsání hlavního příběhu a ústředních postav. Když si vezmeme, že hra má vyjít v příštím roce, tak by měl mít z velké části hotovo. V herním průmyslu je dosti běžné, že v této době scénáristé a další lidé opouštějí rozdělané projekty, aby si odpočinuli. Gonzalez se ale místo dovolené vrhl do nového dobrodružství, přestěhoval se do Barcelony, kde se pokusí vytvořit novou originální značku zasazenou do otevřeného světa, a to na stejné pozici jako v Guerrilla Games. Společnost mu dělá Sean Storey, který čtyři roky v Ubisoftu Toronto pracoval na neoznámeném projektu z pozice senior game designéra.

Gonzalez se stal zaměstnancem nedávno založené španělské pobočky jihokorejské společnosti Smilegate (autoři CrossFire), která má v Barceloně ambice vytvářet AAA tituly v otevřeném světě. Tým má být ambiciózní a stejně bláznivý jako sám Gonzalez. Bližší podrobnosti se máme dozvědět později.

Už dnes je ale jisté, že by Gonzalez po Horizon: Zero Dawn a Horizon: Forbidden West jistě nešel do nějakého menšího projektu. Má velké zkušenosti, předtím se podílel na Middle-earth: Shadow of Mordor, Fallout: New Vegas nebo Tom Clancy's EndWar.

Přečtěte si také: Seznamte se s obří mořskou želvou z Horizon: Forbidden West