Na začátku měsíce jsme se v naší rubrice Stručně zmínili, že uživatel GitHubu zkrátil načtení GTA Online na svém PC o 70 procent jen tím, že opravil kód hry. Zároveň vyzval samotné studio Rockstar Games, aby se na jeho řešení podívali a pokusili se jej oficiálně implementovat do hry. Oprava by měla trvat méně než jeden den a výsledek vylepší zážitek všech hráčů na PC. Dle vyjádření samotných vývojářů hry je tvrzení uživatele tostercx pravdivé a jeho vylepšení bylo přidáno do oficiální aktualizace hry. Ta dnes vyšla pod označením patch 1.37.

Problémy s načítáním herní mapy má multiplayerová odnož originálního Grand Theft Auto 5 od samotného vydání v roce 2013. Většině lidem se GTA Online načítá od 3 do 6 minut. V extrémních případech to je dokonce přes 15 minut.

Poměrně jednoduchou změnou jeden z fanoušků dokázal tento čas zkrátit až na minutu a 50 sekund. Problém by měl být v tom, že během načítání GTA Online hra naplno nevyužívá veškerou dostupnou sílu CPU

Přečtěte si také: Fanouškovský GTA 5 Remake Mod výrazně vylepšuje šest let starou hru

„Po důkladném prozkoumání můžeme potvrdit, že hráč t0st skutečně odhalil aspekt v herním kódu související s dobami načítání pro PC verzi GTA Online, který by mohl být vylepšen,“ uvedl Rockstar ve svém prohlášení. „Na základě těchto šetření jsme provedli některé změny, které budou implementovány.“

Objevit takové vylepšení se nadšenému fanouškovi nakonec také vyplatilo. Nejenže může mít radost, že zlepší herní zážitek milionům hráčů po celém světě, zároveň se také může těšit na odměnu ve výši 10 000 dolarů, kterou mu jako poděkování posílá samotné studio Rockstar.