Před oznámením nové hry provází každý díl ze série Grand Theft Auto, která se řadí mezi nejprodávanější značky na světě, řada spekulací a dohadů. Mnohé se nepotvrdí. Dnes tu ale máme zajímavost od Tima Neffa. Tenhle kaskadér, jenž pravidelně spolupracuje s Rockstar Games (naposledy na Red Dead Redemption 2), nahrál na svůj instagramový účet fotografii, že právě dělá motion capture (snímání pohybu). Na fotografii bylo zachyceno několik zbraní. Okamžitě se na zmíněné sociální síti začala vést čilá debata a fanoušci začaly poukazovat na konstrukci a modely zbraní. Mají připomínat zbraně z 80. let.

Neff poté tuto fotografii z Instagramu odstranil a svůj účet nastavil jako soukromý, pravděpodobně z důvodu dotazů od lidí. V současné době není jisté, zda se Neff skutečně podílí na Grand Theft Auto 6, ale je součástí nějakého většího projektu.

Dřívější neoficiální informace zmiňovaly spoustu věcí. V prosinci/decembru 2018 anonymní third-party vývojář z Evropy tvrdil, že GTA 6 vyjde na konci roku 2020 na PlayStation 5. Stejná spekulace mluvila o tom, že Sony s Rockstarem uzavřela dohodu a GTA 6 bude po dobu jednoho měsíce exkluzivitou pro PS5. Zajímavé je, že tento únik obsahoval i informace o konzoli PS5, které později Sony potvrdila. Jinde se objevovaly zmínky o zasazení do Miami nebo New Yorku.

Grand Theft Auto V

Mezitím Rockstar Games uspořádal nábor pro nové umělce, kteří mají za úkol vytvořit otevřené světy pro novou generaci. Red Dead Redemption 2 vyšlo nedávno, takže se tento nábor s největší pravděpodobností týkal nové GTA, případně ještě Bully.

Darion Lowenstein, jenž v Rockstaru pracoval v letech 2002 až 2006, zase prohlásil, že podle jeho názoru nebude Rockstar spěchat s vydáním GTA 6. Vedení studia má klást velký důraz na kvalitu, a ne na termín vydání. V nejlepším případě tak máme GTA 6 čekat na konci roku 2021. Současně ale neočekává oznámení v dohledné době. Reagoval tak na zvěsti, že trailer uvidíme už v únoru/februáru na akci PlayStationu - ta také nebyla dosud potvrzena.

Připomeňme si dřívější vyjádření Strausse Zelnicka. Generální ředitel Take-Two loni prohlásil, že několik let na vydání jedné hry je příliš. Zelnick je toho názoru, že by měl Rockstar vytvářet méně rozsáhlé hry a pak do nich pravidelně přidávat nový obsah.