Úspěch každého dílu Grand Theft Auto umožňuje Rockstaru déle pracovat na nových dílech a věnovat jim potřebnou péči, aby dokázaly nastavit nový standard pro celý videoherní průmysl. GTA 5 na samém konci životního cyklu PlayStationu 3 a Xboxu 360 dokázalo z konzolí vyždímat maximum. Hra dokázala využít také výkonnější PS4 a Xbox One, ale u PS5 a Xboxu Series X/S si už tolik tvůrci záležet nedali.

Referenčním bodem na PS4 a Xboxu One je více Red Dead Redemption 2 z roku 2018. U nedávno potvrzeného šestého dílu GTA má Rockstar zase posunout laťku kvality.

Podle zasvěceného zdroje od Chrise Klippela (tvůrce Rockstar Magazine a Naughty Dog Magazine) má Rockstar u Grand Theft Auto 6 využít svůj RAGE engine. Konkrétně má investovat značné množství času a peněz do deváté verze své technologie, aby dosáhl ohromných výsledků a předběhl svou dobu. Prý může nastavit standardy pro zbytek odvětví.

Zatím jde ale pouze o tvrzení. Jisté je jedno, RAGE bude mít velkého soupeře v podobě Unreal Enginu 5 od Epic Games. A kdo ví, možná se přidá i Crytek se svým CryEnginem u nového Crysis.

Tyto hry vytvořil Rockstar Games na Advanced Game Enginu:

  • Rockstar Games Presents Table Tennis
  • Grand Theft Auto IV
  • Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City
  • Midnight Club Los Angeles
  • Red Dead Redemption
  • Max Payne 3
  • Grand Theft Auto V
  • Grand Theft Auto Online
  • Red Dead Redemption 2
  • Red Dead Online