Poslední dobou se nám pytel s novinkami ohledně nadcházejícího God of War poměrně rozsypal. Ne že bychom si stěžovali, tuhle vysoce očekávanou pecku máme v hledáčku stejně jako ostatní fanoušci oblíbené hack'n'slash série. V interview pro GameInformer se šéf vývoje Cory Barlog docela rozpovídal a sdělil několik novinek, ze kterých můžeme být jak potěšeni, tak být trochu nesví.

Poprvé v sérii se setkáme s volitelnými souboji s bossy. Toto doposud neexistovalo, neboť při průchodu starších God of War her jste se s bossem zkrátka museli utkat. Barlog bohužel neprozradil, jestli je budeme moci zkrátka odmítnout či půjde o bossy, které můžeme a zároveň nemusíme najít. Prostě odpověděl, že se to ve hře nachází. Dá se tak mluvit o tom, že svět nového God of War bude daleko otevřenější než v minulosti. 

Barlog také potvrdil, že Kratovi bude možno navyšovat zdraví. Opět bohužel neprozradil jak, nicméně řekl, že to půjde jinak, než jak bychom si mysleli. Santa Monica Studios si s vývojem zřejmě pěkně hraje a snaží se experimentovat

Více věcí se můžete dozvědět při zhlédnutí celého rozhovoru výše.