Na PC (Steam, GOG) a konzole Xbox Series X/S, PlayStation 5, Xbox One, PlayStation 4 a Nintendo Switch vyšla retro akce Firegirl s nebojácnou hasičkou, která bojuje nejen s běsnícím požárem, ale především zachraňuje obyvatele hořících budov.

Mladá hasička, jež začíná svou kariéru, je vybavena sekerou a vysokotlakovou hasičskou hadicí, která funguje i jako jetpack. Koncept hry rozhodně zní zajímavě, oficiální záběry vypadaly skvěle, ale hráče odrazují chyby a nedodělky.

Hráči si stěžují na procedurálně generované úrovně v lesích, honosných hotelech, vlacích a obytných blocích. Mapy by mohly být detailnější, zatímco čas na záchranu by nemusel tak rychle běžet. Ovšem to je premisou hry. Když Firefirl dorazí na místo, má jen pár minut na to, aby zachránila všechny civilisty, které ohrožuje oheň. Přitom se musí prosekávat přes překážky.

To by se tedy dalo ještě chápat, zapracovat ale tvůrci musejí na kameře, fyzice hadrové panenky a nutnosti šetřit vodou. Ze začátku hry totiž nemáte dostatek vody, hráči kvůli tomu nehasí všechen oheň a nechávají si vodu na zdolání překážek ve formě plošinovky. Někteří navrhují, že titul měl vyjít v předběžném přístupu.