Na konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X/S se musejí hráči obejít bez ray tracingu u Far Cry 6. Tato grafická technologie bude dostupná pouze na PC.

Hlavní programátorka Stephanie Brenham tuto skutečnost potvrdila v rozhovoru pro WCCFTech. V Ubisoftu upřednostnili výkon před grafikou a usilují o 60 snímků za sekundu v rozlišení 4K (pravděpodobně dynamickém). Zároveň se tým snažil, aby na všech platformách byly přítomny nové možnosti, včetně dynamického systému počasí.

Přitom Watch Dogs: Legion podporuje ray tracing na konzolích. Je možné, že později, až Far Cry 6 vyjde, dorazí aktualizace s dalším grafickým nastavením, které ray-tracing umožní.

Brenham připomenula spolupráci s AMD, kdy PC verze Far Cry 6 podporuje technologii FidelityFX Super Resolution.

Mezitím se objevily tři nové filmečky s hlavním padouchem Antónem Castillou, kterého skvěle hraje Giancarlo Esposito z Breaking Bad (Perníkový táta) a The Mandalorian. V prvním videu nás ujistí, že jde o komplexní a mnohostrannou postavu. Máte na to, abyste se mu postavili?

V druhém videu charismatický diktátor doslova rozebírá zbraně partyzánů a zdůrazňuje stav, v němž se nacházejí. Partyzáni jsou nuceni sestavovat zbraně z odpadků. Ve třetím videu odpovídá na palčivé otázky fanoušků.

Far Cry 6 vyjde 7. 10. tohoto roku na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One a Google Stadia.