Far Cry 6 z pohledu třetí osoby? Ano… Teda vlastně ne… Ane? Jedna z příjemných změn nového dílu této série, jak už jsme mohli vidět při oficiálním odhalením, jsou cut-scény, které budou ukazovat hlavní postavu Dani(ho) z pohledu třetí osoby.

Cílem vývojářů bylo ukázat hlavní postavu skutečně jako postavu, ne jenom bezejmenného nikoho. Je to také něco, o čem jsme se bavili s ředitelem herního světa Benjaminem Hallem v našem rozhovoru. Z dalších rozhovorů ovšem vzešla konkrétní zajímavá informace.

Pohled z třetí osoby totiž nebude jenom během cut-scén a filmečků, ale i během hraní. Jenom ne pokaždé. Kamera se přepne například při používání Supremos batohů (o nichž se můžete více dozvědět například právě v našem preview) nebo při chození partyzánskou základnou. Měli bychom tak mít mnohem častější pohled na naši postavu.

Hráči si budou moci v těchto vysoce realistických příběhových pasážích také prohlédnout úpravy své postavy. V partyzánských kempech je to také příležitost pro hráče, aby si mohli prohlédnout svou plně upravenou postavu. Vše od batohu až po oblečení,“ zmínil v rozhovoru narativní ředitel hry Navid Khavari.

Přečtěte si také: Far Cry 6 bude bez editoru map i Arcade módu